gromoments

22.12

Kategori: Allmänt

Anatomikursen har börjat...Alltså....flera timmar långa föreläsningar om cellen är verkligen inte min grej. Höll nästan på att ge upp där. Idag var det vävnader som stod på schemat, sammanlagt fem timmars föreläsning. Vad kan jag säga? Lättare? Bättre? Lite, men jag antar att den här kursen är en sådan här tråkig men nödvändig kurs som man inte kommer inse vikten av förrän om några år. HÅLL UT GRO. Måste se till att ha pli på mig själv så jag inte sackar efter. 
 
Är så trött, men blir väl så de första veckorna eftersom vi numera har schemalagt varje(!) dag, jämfört med högst tre dagar under Omvårdnadens innehåll och metoder-kursen. För övrigt så är jag helt pank, blir lätt så när kursboken kostar 899 kronor. Ska vårda den ömt så jag kan sälja den dyrt till någon stackars t1:a nästa termin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: