gromoments

Utkast: Oct. 30, 2012

Kategori: Allmänt

Har varit och handlat, diskat och druckit chaithé. Åt creamcheese-chips och nu känner jag mig lite piggare och mer positiv inställd till livet. 
 
Jag har hittat en tv-bänk på blocket som kommer passa mycket bättre än den vi har nu. Har insett att jag inte kan sluta klä mig i blommigt bara för att det ser så flickigt mesigt ut. Det är ju fint ju.Och jag älskar blommigt. 
   Imorgon ska jag plugga till tentan och försöka att hålla det. I helgen, när tentan är gjord och denna kurs är över, så ska jag göra följande saker;
 
Lämna in mina bordslampor till lagning
Leta efter lampskärmar
Shoppa halloween-outfit
Köpa rödvin 
Måla sängbord 
Städa/organisera min gaderob
 
Alltså bara pyssla med mysiga grejer som jag i vanliga fall prioriterar bort/är för lat för att ta tag i. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: