gromoments

30-10-12 15.34

Kategori: Allmänt

Tjoho. Blir bara massa krångel när jag ska blogga. Glömmer lösenord hit och dit och massa jävla krångel bara. Så nu har jag gjort en ny blogg med ett lösenord som jag inte kommer att glömma. Förmodligen kommer detta få mig att börja blogga dagligen om mitt sååå intressanta liv. Nerå, det blir ju vad man gör det till. 
 
Just nu, denna vecka, igår, kom jag in i höstdeppet. Precis i perfekt tajming inför tentan på torsdag. Hittills har jag inte pluggat ett skit. Har suttit två dagar i pjamas och inte varit utanför dörren. Orkar bara inte. Är trött, vill bara sova. Ska köpa blutsaft och lite tjack för att se om det gör mig piggare. Och tentan, ja... man kan väl säga att ödet får avgöra om jag klarar den eller inte. Det är bra att skylla allt på ödet, då slipper man ta ansvar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: